Onze klanten willen graag dat hun woning goed onderhouden wordt. Aan de ene kant omdat ze er met meer plezier in wonen en aan de andere kant omdat de waarde van hun woning meedoet als financiële reserve. Door het levenspatroon van werken en de behoefte aan vrije tijd komt het onderhoud van de woning vaak in gedrang. Als er dan aan begonnen wordt – zelf of uitbesteed – schrikt men van de totale kosten. Alhoewel dat vaak niet als achterstallig onderhoud benoemd wordt, is dat in de meeste gevallen wel zo.
In het contact met onze opdrachtgevers merken we, dat ze een goed advies, een helder plan en duidelijke resultaten op prijs stellen.
In verschillende gesprekken met onze klanten, kwamen een aantal vragen en steekwoorden vaak naar voren. Net zoals bij u waarschijnlijk?
Tijd? | Ik doe het zelf wel even, of toch niet? |
Duur? | Duidelijk vergelijken met andere offerte |
Wat krijg ik? | Zeggen wat je doet en doen wat je zegt |
Wanneer wordt er geschilderd? | Centrale agenda voor planning |
Wat gebeurt er met mijn geld? | Beheer Stichting Derdengelden |
Kan ik er zo vanaf? | Vrij opzegbaar. Geen opzegtermijnen |